Lördag

God morgon.

Igår hände inte ett smack. Jag och mamma låg hemma och kolla på music and lyrics och sen på the pursuit of happyness. Bra filmer båda 2. Iaf den sistnämnda.

Vi var även och kolla på en kamera. Endast 12000kr. Vi ska nog köpa den faktiskt. Så jag har nått och göra=) haha.

Dagen till ära lär ju inte blir mer spännande.



De här kommer driva mig till vansinne. Jag är så uttråkad och rastlös.

Sitter och läser om lite alternativa utbildningar till arkitekt. Kanske ska bli nått annat ist. Någon som har hört de här förut? =) Kan jag någonsin bestämma mig?
På tal om de så har jag just nu 47250kr kvar att betala på mitt lån. Wohoo=) Jag är ju sjuk i huvudet=) haha. Jag betalar 1275kr varje månad och av de är amorteringen 875kr. TUR att räntan ligger på ca 9%

De är kul med pengar. Allra roligast är nog utgifter. De är de bästa jag vet!



Jag och mamma ska ut och gå idag. Bara runt berget=) Rasta röven lite!

Nu får de vara bra i dag.

Kyss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0