Lovely sunday

Hej bloggen.

Idag har jag vart på badhuset med Liam, Sara och André. Simmade faktiskt några vändor, sjukligt jobbigt. Men de är ju bra för kroppen och de ska ju tydligen inte vara smärtfritt.

I går kväll satt telefon som ett nikotinplåster på örat=) Först närmare 2 timmar med Elin, hoppas för din skull att du skickad in ansökan till Sport(spegeln)resor=) Annars så får du dessvärre sova på gatan när du kommer hit. Tough love baby=)

Efter de så pratade jag med min kära Isabelle Lalér i över en timme=) Hoppas att jag kunde vara till hjälp och att du gör de vi kom överens om. Upp på tjuren igen bara=) Och låt han få veta att han lever=) Haha. Ha en sorg period på så lång tid som du känner att du behöver, men gräv för sjutton gubbar inte ner dig! Jag saknar dig jätte mycket, men du är ju snart här hos mig. Givetvis=)



Jaha, what´s new. Jag skickade in en ansökan som reseledare till sportresor i Alperna igår. Haha=) Bland annat ska väl tilläggas. Skickade ansökningar till höger och vänster igår.
Hade en tanke på att leta efter jobb i absolut norraste Finland, så långt upp man bara kan komma. Bara för att se hur länge man skulle stå ut med kylan. Men jag kan ju inte finska, och dom oftast inte engelska, så de skulle nog gå käpp rätt åt helvete=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0