Oooops, I did it again!!

Hej!

Helt overkligt bakfull idag. Iofs så har jag vart packad halva dan också. Och nu är jag mer död än levande.



Jag, Frida "tröttlund" Holm, är härmed förbjuden att gå utanför dörren förens Iza och Carro kommer lönehelgen i oktober. Jag ger mig själv utegångsförbud!

Vad är de för fel på mig? Jag borde isoleras och eventuellt skadeskjutas lite.



-B, vad står de för? Barn, bajs, bög, bisexuell?
-Betald kanske?!
 IQ dumskalle=) 


Jag tackar herr Ågren för en god match och går vidare!

Kommentarer
Postat av: IZa

Hahaha ! Du är så rolig. ! Tycker nästan lite synd om dig när du är så bakis.=( Själv mår jag prima ballerina. Förutom att jag saknar dig ..
Löningshelgen, tror du att du kan vänta så länge ? Jag kanske också ska ta och tänka på det ?!
Puss

2007-09-09 @ 15:12:19
Postat av: Carro

Jadu frida, det är inte bara du som är psykoo jag har själv varit där och du de e bara köra på. man ska ju veta att man lever=) Och herr ågren han e de bara spöa! haha. saknar dej så mycke gumman. pusspuss

2007-09-09 @ 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0