Reseledare

Hej och hopp.

Ja, jag har då kommit med på reseledarekursen i Bad Gastein, Österrike. Allt jag behöver göra nu är att betala ca 6000 kr, men då ingick ju en hel hög med saker. I princip allt utom jobbgaranti=)

Har pratat med Daniel som ska lära mig att åka skidor=) Jag föredrar ju att stå på en bräda, men de gick ju inte för sig. Är dock inte helt hopplös på skidor, jämnför mig gärna med Stig H. Olsson=) Jag gör ju oftast inte illa andra i backarna. Förutom den gången då jag fastnade i snön och inte fick stopp och körde rakt in i Hannah.. Sånt som händer=) .



Jag har ju inte någon/något som håller mig kvar här. Jag har ingen att ta hänsyn till längre. Jag har ju för fan inte ens ett husdjur=) De enda beskymret är min lägenhet. Men de är ju alltid bostadsbrist, så de ska nog inte vara några problem.



Vad jag kommer på konstiga saker att göra hela tiden. Man blir väl så här efter att ha vart i ett längre förhållande. Nu har ju jag inte haft några kortare förhållande, som i pojkvän/flickvän, så jag vet inte, man kanske blir dum i huvet då också. Som sagt jag vet inte=)

Jag får på riktigt ångest av sånt här. Jag menar jag känner ju mig själv bäst. De skulle vara så typiskt mig och sabba en sån här sak. Jävla jag=)

Jaja, 7-16 december, så befinner jag mig med största sannolikhet inte i Sverige.

Kyss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0