Ske ma?

Eller ske ma daans=) Eller hur fan de nu stavas.

Nu är jag i byhålan, ska på älgtjoan med Hannah och Sara=) Man må väl ta fram bonden i sig iaf en gång om året. De lär nog bli en... Intressant kväll=) Fulla jägare, great=) Jag känner huvudvärken redan nu....



Jag skyller gårdagens "sexnovell" =) på tillfällig sinnesförvirring. Jag har fullt normal sexdrift. Mina mått mätt=)

Känner mig så sjuk i huvudet, haha. Jag är min mammas dotter. Jag behöver inte röka på, jag är flummig nog som de är.

Nä nu kallar mitt underbara vinglas, som jag har längtat.



Nu har jag funderingar på att blondera håret igen. Dumma Frida att du aldrig lär dig.



Snart ska vi håjja i väg=) Försöker övertala Sara att köra mig på cykel=) Men hon vill inte, och jag kan inte förstå varför... Mycke märkligt...

Kyss och adjö!

Kommentarer
Postat av: marina

Jasså sæger du da?
Vad anvænder du att sætta fast dom med?
Æntligen helg! Sova sova!

2007-09-07 @ 22:38:52
URL: http://www.nogg.se/thidoos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0