231 inlägg, 247 kommentarer och 85 bilder.

Lite statistik över bloggen.

Har det inte blivit mer än 231 inlägg? Hmm.
Har jag inte fått mer än 247 kommentarer? Hmm.
Har jag inte lagt in fler än 85 bilder? Hmm.

Jag har bestämt legat på latsidan. Bakläxa på Frida=)



Jag ringer till Isabelle för att fråga varför hennes föräldrar har ett varsitt aktivit medlemskap i en bokklubb.
Hennes far svarar:

- Det är för att vi inte ska vara beroende av varandra.

=) Jag tyckte det var skoj sagt. Och klokt.

Det var värst va alla är kloka nu förtiden=)



Nu är det dags för Se upp för dårarna.. Passar mig som en ostmacka!

Tack alla mina älsklingar för fina ord <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

nej jag märkte det , men det är ingen fara.. jag förstod !
jag varsågodar dig=)
Jaa, visst är jag klok.. det är något som jag fått höra hela mitt liv.... :)
puss och godnatt !

2008-04-15 @ 22:56:22
URL: http://ittza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0