Drömmar

I natt har jag drömt om alla möjliga karaktärer. Jag vart inkallad på poliskontroll i dom mest bisarra situationerna. Jag, körandes en lastbil. Jag på en loge, endast iförd linne och trosor. Inte nog med att polisen ville se mitt körkort som jag lägligt hade stoppat ner i bhn, han vill även lyssna på mitt hjärta. Omtänksam?

När jag gick och la mig igår så hade en jag fortfarande en helt hopplös huvudvärk. Och, givetvis, så var det samma visa när jag vaknade.
Så idag stannade jag hemma. Rullade vid 07:10 ur sängen för att få tag på huvudvärkstabletterna och vattenflaskan. Sedan somnade jag om. Och det var då polisdrömmarna satte igång. Kan det vara så att mina drömmar vill säga mig något? ;)

Kommentarer
Postat av: Katia

Haha, du kanske också ska söka till polishögskolan som jag ska en vacker dga när jag tränar mer =)
Eller så är det bara så att du snart kommer bli stoppad i en kontroll :P

2008-04-04 @ 20:55:33
URL: http://katiiia.blogg.se
Postat av: isabelle

haha !! Mycket rolig dröm.... :)

2008-04-05 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0