Hur man skrämmer Frida på bästa sätt!

Min lillebror är vad jag kallar för en pajas! En förstaklassens pajas.

Igår när vi skulle gå och lägga oss, så fjanta han omkring i vanlig ordning. Han sprang in i rummet jag skulle sova i och låtsades gömma sig. Jag brydde mig inte så mycke om det, utan gick och borsta tänderna i stället. Mamma frågar vad André håller på med, men jag har väl ingen aning?!

Går in på rummet och stänger dörren (mamma är mitt uppe i en flytt så det finns inga lampor kvar).
Då hör jag en basröst från under sängen:

- Shiiit va mörkt det vart här inne!

Där någonstans typ dog jag...

Jävla André=)

Kommentarer
Postat av: ´Carro

Grattis min älskade! =) ringer i kväll!! Pusspuss

2008-04-21 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0