Idag går jag nog på speed.

Känner mig alldeles upp i hejsan som min mor brukar säga.
Jag känner mig glad och upplyft efter ett samtal idag. Känns lite bättre i mitt liv vad det gäller val utav yrke/utbildning.

Samtidigt så känner jag mig lite irriterad. Mest på grund utav frukten dom serverar här. Det är förvisso jätte fint att dom bjuder på frukt varje dag. Men varför köpa gröna hårda bananer?! Det är som att försöka ta sig genom en tegelsten med tänderna.
Nej inte ska man väl klaga. Men vadå, det är kul! =)

Äh, Bananas are for monkey's



Ibland så sviker självförtroende även för en tapper vinnare som jag själv. Jag börjar jämnföra mig med andra. Vilket är så ohyggligt dumt. Varför gör jag det?
Jag är jag, och Fridakonceptet blir inte bättre än så här.
Näe, buck up private!

Kommentarer
Postat av: isa

Jag ska säga dig det .. När vi hörs om en stund. för nu ska jag slå mig ner vid det runda matbordet och be en bön.. :)

2008-04-07 @ 18:37:36
Postat av: Carro

haha, ja de kanske dom kan=) då kan vi ju flytta till norrland.. lite kallt för o odla gräs men kanske din pappa har nån bra källare eller nått?=) haha! Pusspusss

2008-04-07 @ 19:09:29
Postat av: Ela

Ah! Man ska icke äta gröna bananer, dom är lömska och planerar att ta över världen!

2008-04-08 @ 10:04:40
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0