Igår var dagen som aldrig verkade ta slut.

Kl 11 hade vi en affärspresentation hemma hos Sara. Orkar inte dra några ingående detaljer om det. 
Ett tu tre så var det 3 timmar senare, Sandra var lämnad på tågstationen och projekt nr 2 började - Ett födelsedagsfirande! För mig=) (Ber om ursäkt om jag har förvirrat er. Det är i morgon som jag fyller år, inte igår, men middagen fick bli då)

Mamma var promt tvungen att ha bilen per omgående. Så rally ut till Frösön. Invänta pappa för att åka och handla. Hypersnabb handling på coop (?) och bolaget. Ner till Sara för förberedning. Men först så stal jag Frans mat, då jag inte orkade laga mig någon egen=)
Nästa beskymmer - Hur fan ska vi få plats? Jag + Sara + Frans + Mamma + Pappa + Johan + Hannah + Daniel + Susanne + Adrian + Felicia + Emelie + Liam = 13 Personer.
Meeen, bara 12 stolar!! Hmm, dilemma. Så jag och Liam delade plats på Saras tvättkorg.

Jag fick:
  • Frisör schampo och Balsam + Marsmallows från Johan, Susanne, Felicia, Jasmine och Adrian.
  • En kameraryggsäck + 300 kr i bidrag till en cykel från Mamma, Hannah, Daniel, André, Felicia, Emelie och Liam.
  • Pappa fick betala all mat (ca 600 kr + en miljon)
  • En virkad sjal från Felicia.
  • Fem kronor från Emelie (inslagen i en godispåse)
  • Och från Sara och Frans - EN GULDFÄRGAD KANIN=) Som går under namnet Lasse SötGöte.
Är supernöjd! 



Vid 21 tiden hade alla gått och kalas nr 2 började. Vi hade en plan på att gå på krogen, men så vart inte fallet. Det vart en dyngfylla utan dess like på hemmaplan istället.
Någon sa igår att om det är några som är fulla så är det Frans och Frida =) Hörde jag en skål? =)

Jag, bångstyrig som jag är, utsåg mig själv till DJ och sökte på nördiga låtar efter låtar på youtube. Fick helt plötsligt ett onaturligt sug efter att få höra låtar från Rasmus på luffen. Men mina tangentbordstalanger och exceptionella skills i stavning svek mig. Det vart Rasmus på liffen, rasmus på laffen med caps lock intryck om vart annat.
Till slut så fick jag till det efter en mycket närgången studering av tangentbordet. Resultatet:



Vid ettish nånting var det dags på hemgång. Sanna körde hem mig till Frösön och jag ringde ut André (varför sov inte han?) Jag försöker berätta en historia angående ett sms men tappar tråden hela tiden. Så jag börjar istället nynna på James Bond låten med tillhörande danssteg. Lyckligt ovetande om Andrés illdåd, så spelar han in en röstinspelning av detta. Tack! =)



Väl uppe i lägenheten händer det som inte får hända. Jag ramlar! Eller rättare sagt jag demolerar halva hallen.
Börjar med att jag halkar på flyttkartongerna, välter ett par skåpluckor, flyger med världens fart rakt in en en liten byrå, sparkar av ena benet på den och avslutar med att välta ut verktygslådan!
Får fullkomlig panik och försöker gömma mig. Mamma är ju van vid mina bravader då jag mer ofta än sällan får för mig att jag ska gå hem till henne på fyllan.
Men min storasyster med familj var ju där. Och hon hittar mig och skäller ut mig efter noter. Jag börjar grina och bestämmer mig för att gå hem istället.
André försöker hindra mig, men då jag är en "kan-själv-kvinna" så gör jag som jag vill. Det slutar med att han kör hem mig och jag knallar upp till mig. Men jag hade ju glömt att pappa lånat min lägenhet så jag la mig och sov i full mundering i dödens soffa!

Det var den dan de=)

Kommentarer
Postat av: ´Carro

Vilken jävla dunderfyll adu verkade åka på då=)
Kul att höra att du överlever dom iaf: ) haha. pusspuss

2008-04-20 @ 22:46:02
Postat av: isabelle

HA HA HAHAHAHAHAHAAHAHAHA !!!

Hur kuuul lät inte dedär??
Shiit alltså Frida.. Kom ner nu så vi får göra en sådan fylla tillsammans ! :)
HAHAHA
PUSS PUSS

2008-04-21 @ 00:00:13
URL: http://ittza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0