Inte länge kvar till varken de ena eller det andra...

Nu närmast står mitt 23e jordsnurr på schemat. Dagen är på väg mot mig med stormsteg. Jag har ångest....
Det kanske är därför herr Ågren och hans Ågren kompisar har dragit ihop en congadans runt mitt skrivbord. För att försöka se positivt på det hela, så tittar jag mest på dem och tycker att dansen är fin. Bananerna vajjar på deras hattar i takt med musiken.

Nu kanske jag spårade ur lite? Jag vet inte. Har ingen uppfattning om vad som är verklighet eller inte. Kanske är detta bara en konstig dröm och när jag vaknar så är jag nyss fyllda 20 år, lägligt nog på en fredag. Språngmarscherandes längs kyrkgatan mot bolaget för premiärturen.

Nu spårade jag kanske ur igen?



Om precis 2 veckor sätter jag mig, troligtvis i en SAAB 900 tredörrars, för att åka ner till dom sälla jaktmarkerna igen. En ålandsresa är planerad, med temat "fullast vinner". En och annan öl och jäger för 49 kr ska nog gå ner. Även kanske lite minttu, en gnutta grogg, en flaska vin eller 2 funkar nog det med. Jag är inte den som är varken känslig eller svårbjuden..

Nej, nu måste jag bestämt leta rätt på förståndet igen. Det följde med herr Ågren och hans Ågren kompisar i dansen.

Hej svejs=)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, du skriver så himla roligt och tokigt :)
Herr Ågren var här nere nyss ;)
Puss

2008-04-10 @ 15:34:15
Postat av: Åsa

Gud vad avis man blir.. jag vill också tävla i det! vad vinner man? en spy hink?

2008-04-10 @ 19:10:14
URL: http://www.malvamamms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0