Isabelle smittar!

Av sig med sina gravid drömmar.
I natt var även jag gravid. I vanlig ordning så var allt jätte snurrigt.
Jag hade flyttat ihop med den såkallade kusinen, och, väldigt gravid. Sen bodde jag helt plötsligt med Gabbe, i samma lya, fortfarande väldigt gravid. Men sen ett tu tre, så bodde kusinen och Gabbe tillsammans. Jag i mitt ställe hängde gäng med Exet igen, dock ej gravid (??). Vi skulle flytta in i ett hus. Men vi var tvungen att bryta oss in, och ja givetvis så fick ju jag vara den som fixa biffen. Tog fram mina inbrytarkunskaper och satte igång. Johannes hack i häl, väldigt passiv. Väl inne i kåken hittar Johannes en dator och blir överlycklig när han kan ladda ner nya msn. Där någonstans ruttnar jag samman och överger han.

Annars så mår jag fint=) Befinner mig i Munkflohögen. Och här stannar jag tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahahaa !! Jaa, jag säger ju det.. de är nån barn-drömmar period som vi är inne i nu.......
:) Puss

2008-04-06 @ 21:14:09
Postat av: Anonym

Hmm, ja du Frida.. Ditt alternativ lät juh faktiskt troligare =)
Haha, puss

2008-04-07 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0