Rääääserhojjen och jag...

Nuså, nu har jag stulit mammas hoj=) Så imorse vart det en nära-döden-cykeltur utan dess like=)

Jag kom fram till igår att jag har inget såkallat "trafikvett". Jag vet inte hur man cyklar i trafiken. Ska jag vara på trottoaren eller mitt i vägen? Tacka fan för cykelvägar.
Men även cykelvägarna var förädiska imorse. Helt plötsligt vart en lång sträcka alldeles isbelagd. Då var det bara till att hålla i sig samtidigt som mitt inre skrek "NEEEEJ, inte nu igen, vill inte bryta armen!"
Jag bröt nämligen armen sist jag cyklade så här tidigt på våren. Förvisso så var det i månad mars när jag gick i femman, men är direkt livrädd för att drutta omkull på hojjen igen.

Nej nu ska jag väl fortsätta svara:

Välkommen till medlemsservice, du pratar med Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0