Vem dansar Maria med?

Jag hamnade på något konstigt sätt på krogen. Hur vet jag inte?!?!
Hur som haver så stötte jag på Maria och Cecilia där inne.
Vi dansade och hade allmänt trevligt. Men vem dansade Maria med?

För att illustrera detta har jag ritat följande bild. Pilarna visar åt vilket håll vi stod åt. Untz, untz, untz betyder musikdunket.
Tänk på att klockan är närmare 2, så bilden blir inte bättre än så här:

image85

Ja Maria dansade nog mest med den som var intresserad. Vilket var underhållande nog=)
Jag hoppas stämplarna du tjatade till dig av vakten sitter kvar tills fan kommer och avlöser dig=)
(blommig stämpel över hela armen) =)



Ja Caroline, vi skall gräva ner stackarn i rabbaten. Men tänk om det blir som i jurkyrkogården? Han försvinner inte. Han kommer tillbaka som en ännu värre Leif. Vad fan gör vi då? =)

Puss och på återseende mina hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur kul var inte de=)

2008-04-13 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0