Beat it!

Dunsta, schappa, schas (för fan)! Could I be more clear?!



Jaha, imorgon är det återigen fredag. Tänka skriva "va skönt efter en hård arbetsvecka!" Men återigen så har jag vart sjuk och inte jobbat, förutom i måndags då. Om jag orkar och mår bättre så går jag dit imorgon.

Sitter på Frösön nu, endast iförd mammas nattlinne. Känner mig väldigt söt och bekväm=)
Har lagat wok och bakat chokladbollar. Yes I am a regular bullmamma.



Så, Isabelle Lalér, vad är din ursäkt denna gång? =)
Jag känner mig i allra högsta grad åsidosatt utav edera. Så vitt jag vet så är du fortfarande ute med Astor och matar hästarna. Måste börja bli lite kylslaget nu va? =) Stackare, de är bäst du bäddar ner dig under täcket med en stor kopp thé (och Katja) så du inte blir förkyld min kära. Vill ju verkligen inte att något ont ska hända dig=)
Ja, nej, jag tar väl och ger upp för denna kväll, och hoppas att du ringer mig imorgon=)
Hoppas du fick dåligt samvete nu (de va liksom de som var meningen) =)
Puss min älskade! <3

Oh, sod off! (Inte du Isabelle) =)

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Va faaanoo ! =)
Jag vet, det var förbannat kylslaget och när jag kom in tog jag faktiskt en kopp te och en dusch. Jag ber min sköna om ursäkt för detta beteende. Det ska ICKE upprepas !! =)
Puss Puss my lover !

2008-02-15 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0