Gick till jobbet, gick hem från jobbet.

Got damn it!
Kom till jobbet och annonserade att jag har öroninflammation, men att jag ska försöka jobba. Min teamledare (fråga mig inte varför dom blandar svenska och engelska) tyckte inte att jag skulle jobba. Men jag tänkte att jag prövar väl. Försöka sätta headsetet lite på sniskan. Men drog jag en luren bakåt, ramlade det av. Drog jag luren framåt så fick jag micken i munnen.
Sen mådde jag crap utav medicinen. Så jag gav upp.
Jag gick dock inte hem, då jag mådde bättre om jag gick. Så jag passade på att göra lite ärenden. Köpte hårfärg, ett par helt galna strumpbyxor=) och en sjal (schaaaaaaaaaal).
Så nu sitter jag här med en kompostpåse på huvudet för att skydda kläderna. Har upptäckt att dom är bäst. Påsarna glider inte av=)

Nog för nu. Måste skölja ur färgen.

Kommentarer
Postat av: Ela

Haha, vad bra med ett pannband som sprider kärlek :D

2008-02-25 @ 14:13:18
URL: http://karateelixx.blogg.se
Postat av: Iza ;)

Åhhh, en schaaaaaaaaaal ! Jag äääälskar verkligen schaaaallaaaarrr =)

2008-02-25 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0