Hel märkligt humör

Ja det är vad jag är på. Jag har vart jätte glad hela dagen då jag vaknade upp till strålande sol och värme. Men i och med samma sekund som solen gick ner så övergick mitt humör till sarkasm och ironi. Jag är fortfarande glad, men jag börjar undra om det är mina "4 liter meducin" som börjar kicka in.
Under dagen (fram tills nu) så har jag fått i mig följande:

- 6 koppar kaffe
- 3 alvedon
- Ett paket nudlar
- En matsked hostmedicin
- 2 glas vin


Kan det vara denna kombination som gör att jag känner mig lite konstig? Jag är ju ingen doktor, så hur ska jag veta om detta är bra eller dåligt?



Konstaterande av mig till Isabelle:

- Att ligga med han är ju som att ligga med en spetälsk Quasimodo...



Och med detta sagt så släpper vi återigen ut mig i det fria.

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Jaha, nu fick det ju att låta som att jag har en jätte dålig smak av killar, och i det avseendet så är det nog tvärr så, men alla blir ju snygga på fyllan.. Inte sant?
Förutom vi, som alltid är snygga!
:)
PUSS

p.s föresten, var försiktig med alla medeciner.. :)

2008-02-15 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0