Jag vill må bra, medicin, medicin, medicin, med detsamma!

Fy faan va jag mår dåligt. Den jävla kåvepeninen och mollipecten (hostmedicin) gör ju så att jag mår helt jävla konstigt.
Jag blir trött och illamående av penicillinet och superspeedad av hostmedicinen. Det har blivit en krock så att säga. Jag vet inte riktigt vad jag är. Trött? Pigg?

Idag gjorde jag även det allra bästa jag vet. Det är så skoj att det knappt går att beskriva. Jag skratta hejdlöst. Känner ni ironin? Så bra!
Jag har betalat min räkningar. Yeeeeey!
+ att jag har köpt medicin för 210kr och betalat den lilla avgift som var på kursen (100 kr)

Äsch. Jag tror att jag är trött. Jag har nog bestämt mig för att vara trött. Sov gott, ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0