Meeeeeeen! Jag behöver mer jobb!

Jag har vart på lägenhetsvisning idag. Sjuuuuuuuk läcker! 550000 kr är utgångspriset. Ska på banken i morgon och kolla vad jag kan få i lånelöfte. Hoppas jag får på 600000 kr.
Ska även i väg på assistanslotsen angående jobb som personlig assistent. Kommer ta över trappstädningena av Sara och städningen på Miljöpartiet. Måste få ihop pengar så jag kan ha råd med den lägenheten. Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!!!!!!

Ja det var väl de jag hade att säga idag. Måste sova!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom sökte säljare på systemet i Östersund såg jag! :) Puss

2008-02-21 @ 03:16:36
URL: http://tusenochennatt.blogg.se
Postat av: johanna

nyberganders men han skriver i stort sett bara rally resultat =O) Puss

2008-02-21 @ 05:17:46
Postat av: johanna

det var ja som la till dej som kontakt åt honom för att visa hur man gjorde... =O) men märkte att det inte gick gå in på den jag också.. tror han tagit bort den..

2008-02-21 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0