Mitt nya liv

Suger iaf kan jag ju ta och berätta!
Jag glömde skriva att jag även ska sluta med Aditrokaffet då jag tror att det är arsenik eller något annat dödligt i det. Inte mycket, bara lite lagomt så man långsam ska dö utan att du vet om det, men samtidigt känna dödsångesten.
Verkar detta klokt? Inte? Hmm, mycket märkligt....

Vad ville jag säga med det där då? Jo, JAG HAR INGET KOFFEIN I MITT SYSTEM! I feel slow.....

Och inte får/ska jag röka heller. Och definitivt INTE snusa. Så? Vad får jag gör då? Ingenting...

Ca 30 minuter kvar. Sen får jag äntligen avlägnsa mig från det här helveteshålet! Då ska jag åka hem och tvätta. Kanske ska ta mig en flukt omkring i min lägenhet (bor på Frösön den här veckan) Kanske har haft inbrott eller nått. Vad vet jag.
Vill inte städa.. Känner för att hämta bensinen och fire away! Hatar att städa. Vill att det magiska ska bli skinande rent av sig självt. Meeeeeeeeeen! Det lär ju inte inträffa. Jag kommer få ta mig i kragen och orka. Men allt vart sämre sedan sängen ramla ner. Det vart mycke svårare att hålla ordning på saker och ting...

Vill..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0