Öroninflammationen är ett faktum.

Ja det är inte längre en fundering, det är som sagt ett faktum. Fick tid på akuten kl 16, och nu ska jag äta penicillintabletter lika stora som stolspiller typ.
Hur ska det här gå då? Jag ska ju till Norrtälje på torsdag. Järnspikar också=)
Äsch, det är ju inte farligt. Medicinen verkar lite dåligt bara=)
Lite jobbigt är det ju, då jag är mer eller mindre döv på ena örat..

Va mysigt vi ska ha tjejer. Det ska bli förträffligt underbart att få träffa er igen.
Men det kommer gå alldeles för fort. Som vanligt. Vill ju att vi ska vara tillsammans jämt.
Springa hand i hand och skutta på gatorna.
Så, när flyttar ni hit Isabelle och Caroline? =)



Va konstigt allt kan bli. Men, jag har inte bråttom. Jag är som ett vin, bli bara bättre och bättre.



Kommentarer
Postat av: Anonym

När vi flyttar, hmm, när flyttar du ? =)
Visserligen vill jag ju bo i östersund, tror så iaf ! =) PUSS PUSS

2008-02-24 @ 20:05:03
Postat av: johanna

hmm... näe, skulle vara trevligt, men tror att vi åker på lördagen... Puss

2008-02-24 @ 20:23:05
Postat av: Carro

Ska övertala min karl så kommer vi! fortare en vinden!! (räkna dock inte med isabelle) Hon kommer som sköldpaddan: )
PUSS!

2008-02-25 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0