Sitter här och ler... =)

Det känns som att jag bör komma med en kombat emot Isabelles inlägg.
Jag vart ju väldigt glad när jag läste det, men kom även till insikt med att jag är tametusan inte riktigt riktig. Man kan väl inte gå på jobbet utan trosor. Eller, jo, uppenbarligen =)
Men va fan jag hade ju bråttom. Och var otroligt bakis (därav att jag försov mig). Jag var däremot definitivt INTE körduglig, men då detta var en krissituation fick jag åsidose både promillehalten och hastighetsbegränsningarna.

Men jag ska jag avslöja om Isabelle då? Vem den spetälska Quasimodo är? Nej, det kan jag ju inte. Tänk om helt fel ögon skulle läsa de=)

Nej, vet ni vad. Jag struntar i att skriva något. Förutom att jag saknar dig också. Men som sagt, snart vilar jag i din trygga famn. I Tomta=)



Förövrigt så tycker jag att det är bra att den ena är så gott som ute. Men vet inte om den andra ska komma in. Det vore ju skoj. Men väldigt riskabellt.



Imorgon är domedagen!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Quasimodo, min min min min Quasimodo !
HAHAHAHAHAH ! Tack för att du inte avslöjade våran hemlighet, står jag dig i skuld? =)
Pussss

2008-02-20 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0