Tillbakaflyttad till kvarsittarnas skara..

Det är ÖKEN!

Jag måste bara skriva lite om mitt hat till Aditro. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag säger sällan att jag hatar något/någon, för att i min världen så är det samma sak som att säga älskar. Fast bakvänt.
MEN, jag verkligen HATAR Aditro!
Jag sitter hellre i en bassäng sprängfylld med brännmaneter och kuckilurar, ÄN att sitta i Aditros panic depressiv kontorslokaler.
Anledningar? Ja dom är många, och har ni några:
De är lågavlönat (nästintill volontärsarbete). Jag är snart 23 år och har 85(!!!!) svenska kronor i timmen.
De är pissiga arbetsförhållanden, osocialt osv.
Kaffet innehåller förmodligen gifter. Ursäka den intima information, men I´m shiting bricks när jag kommer hem.

Men, alldeles nyligen fick ett samtal från min kära bror Johan som sa åt mig att ringa en annan Johan angående jobb. Dock så var de nog mest lite extra, men om jag så ska behöva gå sängvägen, så ska jag se till att jag får jobba heltid. Okej, nu ljög jag. Så kan man ju faktiskt inte göra=) Jag får helt enkelt dazzel him with my wits!

Nu måste jag nog gå ut och röka en glädjecigarett och dricka underbart normalt kaffe!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Frida ;) snyggt namn! haha.
Jag har hittat den på den här sidan. eller jag har hittat själva fonten till texten på den här sidan.. Ladda ner fonten och lägg till den i teckensnitt på datorn.. alltså på kontrollpanelen.
Sen är de bara att skriva i Word :P

www.dafont.com/search.php?psize=m&q=tengwar

2008-02-05 @ 14:28:41
URL: http://FridaHolm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0