Tredje gången på ytterst kort tid.

Jag är fortfarande sjuk, men jag jobbar. Lagomt jobbigt då jag har lock för örat och knappt hör vad kunderna säger.

Igår gick jag i skolan=) Men på vägen hem så ramlade jag IGEN! Rev upp hela handen på grus. Mycket märkligt måste jag säga då det uppenbarligen inte fanns något grus när jag föll!!!
Så igår kväll fattade jag beslutet att inte gå ut förens snön och isen smällt! Så det så!!!!
Givetvis så är det ju ohållbart så jag måste jobba. Men jag kan ju sitta här och vara arg och bitter...



Jag har börjat mitt nya liv nu också. Mitt nya hälsosamma liv. Jag utesluter härmed:

 - Mjölkprodukter
 - Vitt bröd (allt bröd more likely)
 - Pasta
 - Potatis

Nu är jag trött på att ha ont i magen hela tiden.
Jag ska inte heller röka något mer då jag kommer att gå en mycket brutal död i förtid tillmötes om jag fortsätter med sådana dumheter!

Nej, nu ska moralkakan jobba! Typ.....

Kommentarer
Postat av: iza

bra frida ! Vi klarar detta !! =) Puss

2008-02-19 @ 12:14:46
URL: http://ittza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0