Väntar med spänning

På att Katia ska fortsätta på historien.
Idag skrev jag ut historien, så långt som vi kommit nu. Har för avsikt att skicka in det till ett bokförlag. Vi kanske blir täta på kuppen. Vem vet?
Äntligen kanske vi får lite upprättelse för våra sjuka tankar, vårat begär av att alltid vara värst, våra behov att få uppmärksamhet.
De, eller så skickar dom papperna vidare till närmsta mentalsjukhus.
Händer det, ja... Så kan det gå=)

Finns det förresten fortfarande mentalsjukhus? Om inte annat, använder man fortfarande benämningen mentalsjukhus? Eller är det rätt uppochner "bara" psyket?

Frågorna är många, och svaren är få...



Imorgon så åker jag ner till sydligare bredgrader igen. Mer exakt - mitt plan (åhh mitt, bara mitt) går 06:50.. Great!
Vilket innebär att jag måste kliva upp klockan 05:15, SENAST! Great!

Och vad har Frida gjort för att underlätta sin avfärd? Jo, just det. Ingenting!
- Jag har inte sorterat in tvätten.
- Jag har inte packat.
- Jag har inte ens valt ut vad jag ska ha med mig. Vilket är det som tar lång tid...
- Jag har inte diskat upp sista disken.
- Jag har inte skrivit ut min bokningsbekräftelse. Vilket är jätte dumt, då jag inte har någon skrivare.

Åhhh, kära nån. Hur ska detta sluta?

Det är nog bäst att jag tar tag i mitt liv(?).....

Isabelle, Caroline, Katia, Elin, Johanna, Marion och alla andra jag vet med säkerhet att jag kommer stöta på. Vi ses snart=)

Kommentarer
Postat av: Ela

Ja, det är hemskt! En gammal strumpa, jag mår ytterst, ytterst dåligt av den händelse och försökta hänga mej i en galge idag, galgen gick sönder och slog mej i huvet, jag klarar ingeting. Jag har för övrigt skickat efter en hatt på postorder :)

2008-02-27 @ 22:38:39
URL: http://karateelixx.blogg.se
Postat av: Iza ;)

Snart seas vi min sköna böna !
Ring mig imorgon !
Bror kommerdöda mig om jag inte går nu! :)
PUSS PUSS

2008-02-27 @ 23:38:41
Postat av: Iza ;)

Snart seas vi min sköna böna !
Ring mig imorgon !
Bror kommerdöda mig om jag inte går nu! :)
PUSS PUSS

2008-02-27 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0