Bloggar på jobbet=)

Mycket nöjd över att jag numera kan gå in på alla sidor i hela världen=) haha, tönt=)

Urspårning under samtal angående min huvudvärk, som övergick i hurvida jag är smart eller inte=)

Frida Holm says:

för liten hjärna, för mycke information=)

Burre says:

nej då ..... =)

Frida Holm says:

jo då=) de är därför jag ska göra högskoleprovet=) för att bevis hur dum jag är=)

Burre  says:

Men sluta Frida, du är absolut inte dum =)

Frida Holm says:

nej jag vet. men folk brukar inte tro på mig när jag säger att jag är smart=) hahaha

Burre  says:

Why not be quiet and I will believe you are smart instead of opening your mouth and remove all doubts

Frida Holm says:

Haha=)

Efter detta så löd följande samtal så här:


Frida Holm says:

HA! snart är ditt rätta namn med i min blogg=)

Burre  says:

VA!

Burre says:

det skulle förresten inte stå "smart" utan intelligent

Burre  says:

nej men du får ju inte hänga ut mig på internet, då bryter du mot den svenska PUL lagen Frida =)

Burre  says:

and believe me when I tell you I will use all my knowledge and wisdom to get you behind bars if this will happend

Frida Holm says:

personuppgiftlagen? =) haha ja men de kan ju vara vilken björn höglund som helst=)

Burre  says:

happen .... eller kanske ska vara ett D på slutet

Burre  says:

nej, jag vet att du refererar till mig, eftersom jag är så otroligt jävla känd

Frida Holm says:

ja nej jag är ledsen, men de finns inget jag kan göra åt att du hamnar i min blogg. de är min andra personlighet som har tagit över nu=)



Igår tillagade jag en utsökt middag beståendes av kotletter, svampsås och tomat-rödlöksallad. Gjorde även min underbara rökröra som förövrigt fick bli min frukost. HälsoHarrietta=)



Isabelle, tack som tusan för samtalet igår. Något kanske gick in. Något gick förmodligen ut=) Hursomhaver=) Spank you kindest=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ! Härmar mig lixom =)
Men jag tog bort det sista inlägget, för det var för internt.. =)
Tack som attan själv. Det kändes himla bra att prata av sig ! :)
Puss

2008-01-30 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0