De går fort i hockey...

- Kille i grillen, haha.
- Nej, kille i bilden..



Jahaja. Arbetsintervju idag då. De gick strålande. Nu är den evige optimisten igång igen=)
Tänk positivt! =) Som sagt, de går fort i hockey... Haha, underbart uttryck=)



Kära Gud (med stor bokstav). Jag lovar och svär att jag ska tro på dig för alltid och alltid och en stund till efter det om du kan låta de här gå vägen. De är meningen. Du har bara inte fattat de ännu. Ungefär som att jag inte har fattat var för du (nu låtsas vi som att jag tror på dig redan) the all might, låter en massa stackars barn dö i Afrika.
SNÄLLA!!! =)

Nu måste de fan hända något snart innan jag vissnar och dör! For crying out loud!



Och den här förbannade Akassan ska vi inte ens tala om! Snusk och förnedring på er!!!!

Buck up private!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

WTFSFFF ! (WhaTaFuckSakeFuckingFreeedaFitt !)
(ooh) =)
Jag hade ju tänkt att ha den raden.. Vissnar och dör ! Motherfucker ! :)
Nee, jag kan inte gifta mig inom fyra år, då är ju vi ute på äventyr.... =)=)=)

Puss Puss min älskade Freeeeeeeeda !

( Men jag eeeelskar ju deej Izah ) ;)

2008-01-23 @ 23:26:21
Postat av: Iza ;)

Hmmm.. jag är fan rolig.. Riktigt jävla rolig..
Jag ska fan tjäna pengar på dee..

En tanke bara..
=)

2008-01-23 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0