"De mest negativa med mina bröst är tyngdlagen"

Jaha, så nyår då.

Söndag 30/12-07.........

Hämtar Isabelle på flyget kl 11. Redan 10 minuter efter att planet har landat börjar dumheterna=)
Vi står vid bagageutlämningen och väntar på Isabelles väska. Isabelle tar upp en väska som hon tror är hennes och öppnar ytterfacket. De va inte hennes däremot så var de tjejen som stod brevid=) Smula pinsamt. Haha.

Vi fortsätter vår färd mot Häggsjön med diverse stopp så som hämta Erik och Ellen, åka på matpiraten, shell och hem till mig.
Sen fick rallySAABen visa vad den gick för. Trötta biljävel=)

Hursomhaver. Här kommer en liten karta:
image21


Ja som ni ser så var de en bit=) De gick ju att köra som folk fram tills vi svängde av i Duvedsbyn, efter de gick det inte att köra mer än 50-60. Helt galet slingrig väg. Jaja, efter många om och men och en möjlig felkörning=) så kom vi fram till Stugan. Sara, Frans och Robin kom och mötte oss vid vägen, då vi inte kunde köra upp till stugan. 2007s jobbigaste backe, helt allvarligt=)

Väl framme vid stugan, säkerheten OCH alkoholen, så vart livet genast mycket behagligare=)

Senare på kvällen....

Efter ett och annat glas vin (mycket uppskattat) så var de dags för spel. Packa(d)t och klart, Våghals och Upp till bevis.
Jag och Isabelle vann i Packat och klart. Isabelles deltagande i spelet var oslagbart=) Haha.
Våghals kan ju bara sluta på ett sett = sjuka saker=) Jag satt bl a med 2 papperstussar i näsan, då jag drabbades av kraftig näsblod. På låtsas givetvis. Isabelle demonstrerade hennes favoritställningar och Sara visade hur mycket hon kunde svanka=)

Förklarning till min rubrik lyder följande - Fick uppgiften att berätta vilken kroppsdel jag tyckte bäst respektive sämst om. Mitt svar vart brösten på båda=)



Runt 3 snåret avrundar vi kvällen......


31/12-07 Nyårsafton.....

Vaknar upp runt 12 tiden. Lagomt mör i kroppen. 3 i en säng är inte att rekommendera....
Äter frukost, och sedan blir de en mindre bekväm skotertur. Jag satt på kälken, ont som fan i ryggen=)
Ut på isen, trots våra protester. Men de var ju gott med korv och varm choklad. Och underhållande att se grabbarna (Frans och Robin) göra grabbiga grabb grejer=)
Stelfrusna och med låg alkoholnivå i kroppen begav vi oss tillbaka till stugan. Fortfarande fruktansvärt obekvämt.
Alla från duscha snabbt som tusan, annars räcker inte vattnet.

Uppklädda, sminkade och fina får vi en farligt blå drink. Sätter oss och tittar på tomten är far till alla barnen.. Jag drabbas då av en trötthet inte utav denna värld. HUr sover man snyggt då, utan att pajja frillan och sminket. Jo så här:

image26


Blir väckt efter en alldeles för kort powernap för då ska vi tydligen äta=) Sur=)
Klurar ut hur man äter en hummer på bästa sätt=)

Sen blir de lite mer spel, dans, skönsång (jo de var väldigt vacker sång) =)

12 slaget....

Ja då vart de bubbel, fyrverkerier, pussar, kramar och en förlovning=) Congrats..




Efter detta ståhej, så spårade festen ur lite. Till de bättre givetvis=)

image33
Ber om ursäkt för valet av strumpor=) Var lite frusen om tossingarna.




Mera dricka, spel, sång och dans. Och vid halv 7 på morgon gick dom tre musketörerna ner till sovstugan där dagisnivån var på topp. Ett skepper lastat med - Tigersågar, robotinstallatörer, ramboknivar, rumpnissar, rävar, racerbåtar, renhållningsmedarbetare, enbär, runstenar och rakblad.....



Med de här skrivit så har jag nog summerat nyår.

De hände ju även än massa annat kul senare den veckan. Men om jag lyckas publicera den här bloggen någongång så är de bäst jag gör de=)

Men till Isabelle. Tack som fan för att du var här=) Men, hur var de nu med kinesen? =)

Gott nytt 2008!



Min säng =(




Kommentarer
Postat av: Carro

haha ånej du får införskaffa en ny säng till de nya året. ny säng nya möjligheter eller va e de dom brukar säga?=) PUSS

2008-01-09 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0