Forts.

Frida Holm says:

nu är bloggen publ=)

Burre says:

ser inget

Frida Holm says:

nu=)

Burre  says:

Oh My Freaking God .... I will spank you

Frida Holm says:

whyyyyy?? =)

Burre  says:

nu blir det ju känt att jag liksom hänger med folk, ser ju inte bra ut för min image som en lonesome ranger

Frida Holm says:

haha=) men björn då=)

Frida Holm says:

har du en sked?

Burre  says:

allvarligt, jag är skitskraj för att få mitt namn på internet .... det är alltid dåligt =)

Frida Holm says:

men kära världen=)

Frida Holm says:

ska jag censurera dig?

Burre  says:

hahahhaha....

Burre  says:

skriv björne =) så är du jättegullig

Burre  says:

lunch lunch lunch! =)

Frida Holm says:

okej=)

Frida Holm says:

hur vart det med skeden?



Allt detta kopierande bara för att Isabelle gjorde så=) Ja, du är min idol!!!! =)

Kommentarer
Postat av: burre!

alltså hänger vi gäng eller är det bara fredlösa leenden! det är dags att dra åt snaran nu fritte å get your act together!

2008-01-30 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0