Fridens liljor vakar över dig lilla hippie=)

Hahaha, han som jag idag kallar för Styrbjörn-olov kan ju verkligen muntra upp mig=) Hippie hippie hippie=) We are like peas and carrots=)

Idag har jag vart så OVERKLIGT bakfull! Fan va jag såg ut när jag trampa in på jobbet kl 10 i morse=) Förmodligen fortfarande full. Stank sprit. Attraktivt=) Men jag stannade på jobbet under hela passet. Men de var verkligen arbetspasset från helvetet=)



Ja du Caroline. Du ville veta. Jag försökte ringa. Men... Utan resultat=) Som jag brukar säga, bättre lycka nästa gång=) HAHAHA! Jag försöker helt enkelt ringa dig under morgondagen istället. Skam den som ger sig=)



Vad ska jag skriva mer om idag då? Jag kan ju berätta om ytterligare ett samtal mellan mig och lillebror. Men innan jag börjar så ska de ju sägas att denna konversation inte var under mina mest pigga timmar i livet=) OCH jag var inte seriös. Och inte André heller för den delen=)

Frida - Alltså, kan man får klamydia i munnen?
André - Ja, man kan ju få de överallt.
Frida - Men vadå, om någon lägger sitt kön på typ mitt ben, har jag klamydia på benet då eller? =)

Hahaha=)



Får jag krita en femma? =)

Svälj stolheten hippie, bränn ner trädet ;-)



Woodstock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0