Hellre turist...

...än nudist! Som min gamle farfars-farfar brukade säga till mig när jag växte upp med kristallsked i munnen på en liten ö de kallade för kungsholmen ;-)



Annars mår du? =) Lite Astrid humor...

Idag har jag vart lite arg... Mest på bredbandsbolaget, som kan ta sin faktura och stoppa upp den where the sun don´t shine. De finns inte en sportkeps i världsrymden att jag betalar den. Nix pix. No way.
Kanske ska komma till varför. JO! För jag sa klart och TYDLIGT att jag betalar endast månadsvis. INTE kvartal. Och vad tror ni jag fick? Ja de va inte ens månadsfaktura iaf. Tack som fan för fakturan på 986 svenska kronor.
Ehhh, jag tror inte de.
Men de löser sig. De gör de alltid=) Annars så säger jag väl upp skiten!

Sen vart jag arg på lillebror också, men vi är vänner nu. Skällde lite på min mamma också, men vi är också vänner nu=) Vilken dag=)

Har anmält mig till en fotograferingskurs också. Så på fredag ska jag och mamma köpa en kamera=)



Nu orkar jag inte skriva mera. Förutom att jag vill ha min bok som jag har beställt, och mina kläder. tycker inte om när de tar sådan tid att få grejerna. Jag kan ju ha ändrat mig=)

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu får du uppd lite så man vet vad du har för dej?:) Verry viktigt for me!! Pusssssssssss

2008-01-16 @ 18:16:47
URL: http://Carroliiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0