I´m to cool for you... =)

Ohh yes indeed! =)

image37

Urspåring förra torsdagen:

Isabelle till Frida - De finns 1000 karlar där ute till dig.
Frida - 1000? De finns 6 miljarder människor på planeten och hälften är nog av de manilga könet, så de borde ju finnas fler än 1000.
Isabelle - Men du vill väl inte ha typ en kines?
Frida - Vad är de för fel på kineser nu då? =)

Samtal från gårdagen:

Jag har återigen ringt upp Isabelle för att samtala om min olycka. Men de är så uppenbart att Isabelle inte lyssnar, så:
Frida till Isabelle - Ja, och idag så har jag ätit bajs.
Isabelle - Ah...... Vad sa du föresten?

HAHAHA!



Numera så sover jag i en fiskedamm/koja/borg =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Yeah you are cool : )

2008-01-10 @ 23:33:46
URL: http://Carroliiten.blogg.se
Postat av: Carro

ja för hon e störd!!! Och skhitzoOOOOoO!!!!!!(stavas?)
Nej men hon esur o grinig bara för ja har mina roliga tjejkvällar här hemma!! och så bara tänkte hon skicka i väg mig till danne hux flux fast danne skulle komma hit!
Hur mår du min sköna?? e sängen skön;) haha!
PUSS

2008-01-11 @ 16:10:47
URL: http://Carroliiten.blogg.se
Postat av: Iza ;)

You´re cool ! :)
Haha, jaa, jag vet inte vad som flög i mig, men jag tyckte väl att tånaglarna var fina.. =) ??!
Haha, jag var lite okoncentrerad.. jag ber om ursäkt..
Skulle inte du höra av dig idag? Jag sticker nog ut och rider.. eller inte föresten.. Jag tar nog en öl.. Haha ! :) PUSS

2008-01-12 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0