Ibland är det en uppförsbacke, ibland nedförsbacke.

Men idag är jag nog mest bara trött. Jätte trött!



Vad har jag gjort den här veckan då?

Börjat jobba. Haft lillebror som inneboende (han är fortfarande min inneboende). Krajjat min säng. Ja... Osv.

Vad har jag inte gjort?

Listan är för lång... Men jag har INTE dammsugit eller städat (jag har för mycket saker på min pyttelilla bostadsyta).

Jaja, strunt samma!!!



Varför är de jämt så snurrigt i mitt stackars huvud?!
Återigen. Jag varken vill/kan/orkar ta in mer. Det är fullt! Ta en kölapp och vänta på din tur. "Din väntetid är just nu allt mellan nu och evigheten"
OKEJ, spårade eventuellt lite där....

Jag vet ju knappt själv varför de är så snurrigt. De kanske inte ens är de. De kan ju vara jag, Miss dramaqueen, som överdramatiserar de hela i vanlig ordning.

Äh! Vet ni vad! De är inte krångligare än vad man gör de till...



Sitter just nu inne på skopunkten.se (kanske inte toksmart då jag "råkade" beställa kläder för 1100kr här för någon vecka sen.. Hoppsan..)
MeeeenE. Katia, om du läser min blogg, var de så här skorna som du köpte i somras såg ut?
http://www.skopunkten.com/product.aspx?artnr=225188
Det gick inte att lägga in bilder nu, GIVETVIS. Så vänligen kolla länken=)



Ska väl kanske tillkännagiva att jag åker ner till Tomta =) runt den 27/2.. Då fyller Isabelle 19 år. Den kvinna jag, om jag vore homosexuell, skulle vilja dela mitt liv med=)
Hon har ju redan friat, så vi kan ju säga att jag har halva inne=)

OCH så SKA (notera noga ordet SKA, S K A, som i Sigurd, Kalle, Adam) jag träffa min Caroline i mer än 5 timmar. Okej? Har vi en överenskommelse? Tack=)



Nej du jävelberger.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Katia

Njaa asså, dom jag köpte var svarta.. Annars var dom lika tror jag :)

2008-01-14 @ 10:52:25
URL: http://katiiia.blogg.se
Postat av: Carro

Japp mer än fem timmar ska vi dela när du kommer ner:) Kanske ska ta sex timmar den här gången. vi gillar ju de talet:P Pusss

2008-01-14 @ 11:16:14
URL: http://carroliiten.blogg.se
Postat av: Iza ;)

haha ! Friiida .. :) Jag blir rörd när du skriver så fint om mig.. :)
Ska bli så roligt att du kommer ! Mm, va kul vi ska ha ! Och jag som fyller åååår.. Wiiee, eller? :S =)
PUSS

2008-01-14 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0