Jag ska skriva en bok.

Jag har då en kollega, vi kan kalla han för Björn=) Han tycker att jag är en mycket fascinerande kvinna och som är på tok för kvalificerad för att arbeta på Aditro (vem fan är inte de liksom). Han tycker även att jag bör säga upp mig för att skriva en bok. Ja du. De hade jag gjort om min ekonomi hade tillåtit de.
Hur vore inte de liksom. Sitta (i sahara och inte kunna svara) på en brygga, dricka vin, skriva lite=)



Från de ena till de andra..
Nu ska jag tala om för er varför jag aldrig har testat droger. De är inte för att jag inte vill veta hur de är att vara hög så att säga. Utan de är för att jag har så jävla dålig karaktär. Jag skulle tyckte att de är hel lattjo att röka braj typ=) Men jag har ju liksom inte råd att köpa röka=) Så, summan av kardemumman av mitt obefintliga drogmissbruk är att jag är en fattiglapp=)



Ja jag får väl ta och skriva om gårdagen också.
Gick ju som sagt ut med Anna, Annika och Annikas kusin. Eller ja, kusinen avvek ju efter middagen. Så de vart 6 timmar non-stopp på krogen. Jag hade väldigt ont i fötterna kan jag ju tala om.
Men de var mycke dans, skratt och en och annan polisincident=)
Lite små sjuk kväll faktiskt=) Avrundande kvällen med att gå till Frösön, vilket egentligen är ajabaja. Men va fan, hade ju lovat att jag skulle komma tillbaka till Frösön (om jag inte hade hittat hugg då dvs). Lagomt mör när jag vaknade i morse. Jävla Emelie på att låta högt.
Steg upp vid 10 tiden. Frusen som få. Drack lite kaffe. Sen gick jag in och väckte André (även han hade vart ute på upptåg)

Samtal mellan mig och André
Jag (med väldigt ljus fånig röst) - André. Varför har jag ingen pojkvän?
André - Men de är ju för att du inte har frågat chans på någon! =)



Nej, nu ska jag dricka sprit!

Tappad!

Kommentarer
Postat av: iza

Hmm.. Så det är därför som du inte har testat droger?! Och på tal om tomater då eller? Haha!
Du har ju lite att berätta för mig tror jag, angående ditt sms inatt..?! =)
PUSSSS

2008-01-28 @ 12:31:36
Postat av: carro

Friiida, du har inte ringt mig o uppd om ditt upptåg i går??!! Jag hörde allt av isa men vill veta detaljer.. isa kómmer ju inte i håg nått! PUSS!

2008-01-28 @ 17:53:59
URL: http://Carroliiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0