Men Frida ditt jävla flöte=)

Hahaha.. Ja de kan jag bjuda på! =)



Ja jag har väl egentligen inget att skriva. Eller jo. Vid närmare eftertanke så måste jag ju bara säga en sak.
De finns en kille i den här stan, som hellre vill vara tjej. Han är med andra ord homo/bi/transa typ. De är helt okej för mig. Jag har inga fördomar om de. MEN idag när jag såg han på stan, så vart jag fan upprörd. Om han ska klä sig som en tjej, så får han fan inte förnedra de kvinnliga könet! Han kommer iförd en outfit så han ser ut som en riktigt billig rysk hora. (Inget illa nu emot horor, det är ett "yrke" de med. Alla är vi slampor, dom är bara smart nog att ta betalt)
Ja! De var väl de jag hade och säga om den saken. Haha.



Imorgon kommer Emelie till mig. Ska vara barnvakt tills på söndag. Fast på lördag kväll får hon åka till min mamma. Jag har nämnligen för avsikt att gå ut=)



Ta min hand så följer vi vägen
Genom regn och sol är jag din
Vi tar med oss den gyllene regeln
Och förs bort av en viskande vind

Flöte

Kommentarer
Postat av: Carro

välkommen i gänget dooris!! Pusss

2008-01-25 @ 19:45:55
URL: http://Carroliiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0