Satanist Doris anmäler sig...

Haha, ja Caroline, Du är bra kul du=) Men jag känner mig som Satanist Doris. Tror att den rollen passar mig utomordentligt=)



Igår var jag bara hemma. Pippi på dom sju haven är sjukt kul.
Idag däremot så blir det utgång. Klockan 20 har jag, Anna, Annica och hennes kusin bord på O'learys. Dom är ju så unga damerna, så vi måste ju vara där inne i tid, annars så kommer vi inte in. Eller jag gör ju, men de blir ju rackarns trist att gå ut själv=)



Nu sitter jag här i min ensamhet (because I got stood up!) och dricker vin. Ska försöka att hålla mig till under flaskan=)

Sova innan utgång - Va fan är grejen liksom? =)

Pokemon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0