Vad är väl en bal på slottet? =)

Jag har hakat upp mig lite på barnfilmscitat. Burre, vilken film är de där i från? =) En kommentar tack, annars vet du vad som händer!=)

Idag har jag även fått nyheten om att en viss "spettan" läser min blogg=) Hmm vad ska jag skriva för att göra livet surt för dig då=) Nej då, idag ska jag vara snäll... En stund iaf.



Shiiit va trött jag var i morse. Skulle liksom kliva upp, duscha, sminka mig, ta på min aftonklänningen, Men icke! Var typ tröttare än döden, så jag sov till 09:35, rullade ur sängen, borstade gaddarna, satte upp frillen i en nonschalant toffs med tillhörande pannband. På med passande kläder och sen bar de i väg emot helvetet. (för er som inte vet de, så är Aditro de närmsta du kan komma helvetet utan att börja gräva dig neråt.) A-kassan är satan! Ja då vet ni de.

Jaha, då har jag snart arbetat färdigt för den här veckan. Och idag är det ju torsdag, men de blir nog inte G3 för min del. Sparar mig till nästa vecka=)

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Citatet är från "askungen" =)
Men du har väl inte slutat än, eller är det möjligtvis så att klockan går efter i norrland.. Du skulle ju ringa mig klockan 15.. :(
Men vi hörs lite senare för nu ska jag plugga satan ! :)
PUSSPUSS

2008-01-31 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0