Very viktigt för mig!

Haha. Ja Caroline, vad har jag gjort?

Jag har jobbat idag. Trist som tusan =) Tvättat kläder, städat, diskat, ätit muffins, rökt (LM menthol).
De är väl vad jag har haft för mig idag=) Vet inte riktigt vad jag ska skriva för spännanden som kan tänkas göra damen i fråga nöjd?
Jag kan ljuga lite=)



Shiiiiit Caroline, vilken dag. De började i morse då givetvis, bright and early. Klockan ringer, vaknar upp ur en mycket skum dröm där jag precis har legat med E´s kompis J (de va iofs inget lögn, haha). Hur som helst. Rullar ur min säng, dags för duschen. Men vad händer där? Jo jag halkar på tvålen, river ner hela duschhyllan så att alla rakblad far ut och jag skär upp hela höger benet! Blod precis överallt. Så de är bara till att springa och hämta mina my little pony plåster, 27 st samman lagt. Och nu ser jag ut som en leksakslåda. Dessutom fick jag schampo i ögonen! Oflyt...........

Äsch Caroline, jag orkar inte ljuga ihop en hel dag=) Men jag gjorde ett tappert försök.



Din förlust kära du, din förlust!

Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Din dator är väldigt mystiskt måste jag säga, hm ja lite sådära inte som alla andra typ ungrfär :) haha

2008-01-17 @ 17:13:05
URL: http://tusenochennatt.blogg.se
Postat av: Carro

haha shiiit, galet!=) men du nu fick ja ju veta lite iaf av din psykiska hälsa:) haha! Rakblad e farliga grejjer! Pusspuss

2008-01-18 @ 12:24:10
Postat av: Anonym

Shiiit, jag trodde allvarligt på den där historien.. Pjuuh när jag läste att du ljög !
Haha, det skulle fan ha kunnat hänt ! :)
Puss Puss :)

2008-01-20 @ 18:12:53
Postat av: Anna

Tack så mycket! Om du menade gillinge? Fast det är ju inte förens på torsdag :)

2008-01-22 @ 22:30:21
URL: http://tusenochennatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0