2 veckor..

Nu har jag jobbat 2 veckor. Och jag är trött. Fast ändå inte... Mycket märkligt.

Aja. Till veckan till det 4 dar till i Sthlm. Sen 2 dar i Mjööööööölby, för att sedan avsluta veckan med postadress Skövde (kommer inte ihåg vart jag skulle)..



Alltså, jag kan inte låta bli att skratta (eller ska jag gråta?). Stackars lilla dumma flicka. Men det är ju inte mitt fel att din kille är ett riktigt jävla GS!



Igår hotade jag Johanna Drotz med stryk! =) På riktigt. Men du förklarade ju så nu är jag icke arg.
Men du måste ju medge att det kanske inte är så smart att vara ironisk till någon som inte sovit normalt på 13 nätter och jobbat  lika många dagar i sträck=) Det kunde ju ha slutat illa det där gumman. Puss på dig.

Nej, nu ska jag kanske ta och hälsa på lite människor. Säljer liksom bättre då.

Puss och smisk - Ingen disk!


Kommentarer
Postat av: isabelle

Ringer dig imorgon tösen. Vi har inte pratat på ett tag nu. Hoppas att allt är bra. Saknar dig. Pusspuss

2008-07-21 @ 00:20:14
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Katia

Jag måste bara påpeka att du är en mkt bra säljare.

Iaf hitills, mitt bredband funkat utmärkt.

Imorgon visar det sig om telefonen funkar lika bra =)

Snart ses vi och då är det YRan =)

Puss

2008-07-22 @ 13:49:30
URL: http://katiiia.blogg.se/
Postat av: johanna

frida då, jag trodde ju att du skulle förstå meningen med skämtet =O) att du inte sovit, jag var full och dessutom en mindre bra ironiker i detta stadie kan väl inte jag hjälpa.. =O) tur att du förstod min mening till slut.. Vill väl inte ha stryk av min idol heller...

2008-07-23 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0