800 grader!

Står just nu i Arninge Centrum. Är på väg att trilla av pinnen. Det är seriöst 35 grader här inne. Vi har solen rakt ner på huvudet. Finns viss risk för att jag kapitulerar och ger upp.
Nej, det gör jag ju givetvis inte. Här ska kämpas till sista blodsdroppen.



Har försökt få tag på Isabelle och Katia ang yrantrippen. Men fröknarna behagar ju inte att svara i telefonen.
Så jag tar och skriver ett litet meddelande här:

Kära Isabelle och Katia.
Jag, Frida Holm, kommer jobba måndag och tisdag nästa vecka. Så jobbet pyntar min biljett till Östersund på tisdag kväll eller onsdag morgon.
Dom står även för resan tillbaka på söndag. Så det vore ju underbart om ni kunde försöka styra upp någon form av samåkning med Johan (??).  Alternativit - Ni stjäl en bil, liftar, tar bussen, flyger planet eller chartrar tåget. Bara att välja.
Då jag inte är någon bilägare, kan jag dessvärre inte hjälpa er med utlåning av bil. Eftersom jag inte äger någon.
Vore trevligt om ni hörde av er inom en snar framtid.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Frida



Åter till ordning!

Adjö...

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha... vilket roligt medelande :)

Jadu, de där med bil. Jävla bil..

Vi ordnar saken.

Salut !



PUSS =)

2008-07-24 @ 11:23:23
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Katia

Haha sjukt kul meddelande.

Ja du, vi får helt enkelt ta och knata upp tror jag =)



Puss

2008-07-25 @ 08:51:23
Postat av: ela

iza har ju fullt med hästar varför inte rida dit? då har ni dessutom mat om ni blir rånade eller så, hähä. :)

2008-07-26 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0