Adjö Adjö!

Har inte uppdaterat här på en stund. Har icke haft tid.
Men, för att lika mongo som jag var i fredags så tänkte jag bara meddela att jag har fått nytt jobb! =)
Från och med nyss så är jag anställd av 3. 3 action som det så fint heter. Som eventsäljare.
Så jag åker till Jönköping idag. Tror jag =) Det var det senaste jag hörde. Skulle packa för 3 veckor.
Så är det med det!

Hade en sjukt kul fredag. Dryg som fan, med bra no rolig=)

Kommer sakna mina vapendragare, men snart är det yran och då är kört! 24/3 day in, day out. Bakfull? Slippa treon, ta en jäger=)

Nej nu måste jag packa och städa!

Puss och smisk, ingen disk...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du fått jobb, grattis=)

2008-07-06 @ 15:49:14
Postat av: isabelle

Jag kommer sakna dig min vän :)

Ha det bra och sälj som bara fan :)

PUSS

2008-07-06 @ 23:22:05
Postat av: Carro

Ha de så bra gumman, nu har ja gjort reklam för dej i min blogg: ) Pussspuss

2008-07-07 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0