Ja, jag är ett våp!

Det kan liksom inte hjälpas=)



Nu är jag i Stockholm. Mer exakt i Skärholmen.
Och vet ni? Jag är själv. Heeeeeelt själv. Tjejen jag ska jobba med denna vecka sover hos sin kille! =) Ni kan inte förstå denna lycka. Jag får sova själv. Helt själv. Bara jag, jag, jag!
Helt overkligt!



När man jobbar med ett sånt jobb som jag jobbar med, blir man lite lätt dum i huvudet!
Jag vet inget om min kollegors familjer, bakgrund ect. Men jag vet typ hur många alla har legat med, favoritställning mm. Sjukt, men kul=)

Har nu jobbat 7 dagar på rad, och har 14 kvar tills ledigheten och YRAN!
Men det känns liksom inte konstigt på något sätt att jobba så här. Man kopplar bort det helt enkelt.


Nej nu ska jag nog göra saker man bara tänker i garderoben! ;) Haha...

PS. Man blir sjukt frusterad. Sexuellt alltså. Måste nog skaffa mig en KK när jag kommer hem. En bra no dum en som lyder när jag ringer=) DS.'

Kommentarer
Postat av: johanna

frida, din kåta lilla nymfoman =O)

Du är ju mer än bäst..

2008-07-14 @ 14:08:12
Postat av: isabelle

HEEEEELT RÄTTT !!!



VIII ÄR TVÅ VÅÅÅP =)



PUSSSSS

2008-07-15 @ 00:41:00
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0