Mjöööööölby - There and back again!

Jahapp, så här har min första vecka sett ut hittills.

Singö - Stockholm - Jönköping -Linköping - Mjölby - Linköping - Mjölby -Jönköping - Linköping -Mjölby....

2 nätter i Linköping (inte jobbat, bara bott)
2 dagar i Mjölby (jobbat, galleria kvarnen)
2 nätter i Jönköping (jobbat och bott)
1 natt i Linköping (bor just nu)
Och nu står jag i Mjööööölby igen!

Fram och tillbaka, fram och tillbaka.......

Har sålt en. Vilket är ganska bra för att vara första veckan. och det gjorde jag i onsdags.

Nästa vecka är jag i Stockholm, så då kommer jag komma hem och säga hej en sväng!

Puss och smisk till mina små hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Katia

Åh Frajdag kom hem =) Hoppas allt går bra på jobbet..

PUSS!

2008-07-11 @ 15:35:04
URL: http://katiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0