Bor i en jävla frysbox!

Heeeeeej!

Ja, jag kom alldeles nyligen hem från krogen.. Och vad tyckte vi om det då? Jaaaa.. Jag va då inte så där jävla jobbig när jag var 18 som dem jag stötte på inne på krogen ikväll..
Först var vi på G3, men där var ju folket för gamla ist. Sen gick vi till Upstair (o´learys övervåning för folk under 21)
Fan, betalde inträde och 2 garderober. SUCK! Hur värdelöst känns inte det då?

Ähh, jag är nog inte i skick till att skriva sammanhängande just nu.....



Måste bara berätta om hur JÄVLA kallt det är här. Heeeeelt overkligt! Ligger mellan 10-15 satans minusgrader hela tiden.
Men vi går ju emot varmare tider och jag ska ju trots allt flytta till sydligare breddgrader.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0