En trött Frida

Jag är så trött. Trött i som att jag vill sova. Mest hela tiden.
Jag tror att det är för att jag är lite omotiverad just nu. Men till vad?

Igår fick jag frågan om varför jag inte har någon kille.
Ja svaret på det är just nu ganska enkelt.

  1. Det är inte direkt så att bra killar växer på träd. Och hittar man någon, så är dom garanterat "tjingad" av något tappat våp.
  2. Jag har haft 2 långa förhållanden. Min högsäsong är på väg mot sitt slut. Dags att ta vara på tiden.
  3. Jag är kapten på mitt eget skepp! Jag styr den här optimistjollen. Jag gör vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, vart jag vill och OM jag vill!
  4. Jag har inte tid.

Inga oklarheter där va?



Straxt ska jag återförenas med mina underbara sängkamrater. Täcket och kudden. Dessa hjältar sviker inte. Dom tillfredställer mig bättre än någon annan.

My mind works in mysterious ways

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fan va rätt :)
Får jag kopiera ?? :) ;)
PUSS PUSS !!

2008-03-27 @ 00:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0