Jag har ju glömt...

...att lägga upp bilderna jag tog på mig själv (åhh, lät snuskigt) i Åre från i helgen. Även lite mijlöbilder.
Ja, jag ser ut som en idiot. Men vet ni vad? Det bjuder jag på =)



Det första bilden tog jag i bilen för att skicka till Isabelle. Jag har fortfarande inte fått någon respons på bilden =( hmmm. =)
Dom andra är jag som är ute på egna äventyr på Åreskutan. Tog mig en uppfriskande rökpaus.
Min tankar om korten på mig? - Tjena flugan=)



image46


Bilden är lite suddig. Men, damn va bra jag är på att sminka=)
Jag är ju iofs utbildad make up artist. Kan vara förklaringen=)

Kommentarer
Postat av: burre

du, det där är ju ICKE åre! säkert någon privat lift din stackars pappa fått sätta upp på residenset i munkflohögen, rikhippiemansbarn ;-)
word!

2008-03-12 @ 20:59:26
Postat av: Anna

Heta bilder :)

2008-03-13 @ 00:15:52
URL: http://tusenochennatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0