Nytt jobb, nytt liv.... Och tacka faan för att det är helg!

Åhh heeeey! =)

Ber om ursäkt för min frånvaro. Jag har vart så jävla trött den här veckan.
För er som missat det så har jag bytt jobb. Så, här kommer en liten illustration om dom ändrade förhållande angående placering av kontoren.

H1 - Nytt jobb
Aditro - Gamla jobbet

image57

Den rödmarkerade vägen till H1 är bilvägen.

Som ni ser, så är det lite längre till H1, men vet ni vad? Jag har ju gått och blivit hurtig här på gamla dar, så jag knallar till jobbet. Över isen! Ja, nu tänker ju mina kära wannabe 08er ( =) ) - Shit är hon tokig eller?! =)
Men här i Norrland är isen metertjock. Det är bara att gå.

Fin illustration va? =)



Bra låt. Men bry er inte om videon.
Momma´s boy

Mera musik
Hoffmaestro

Äh jag orkar bara länka till 2 =)



Idag köpte jag en klänning. För 400 kronor! Hoppsan....
Och nu hänger den här framför mig vacker och fin. Men den hånar mig och säger "Nu sörrö Frida, nu får du leva på luft och vatten resten av månaden!"
Inte för att denna högt sofistikerade klänningen skulle använda ord som - Hörrö - Men jag har översatt det till er. =)

Nej nu ska väl jag och min sjuka tankegång göra något annat. Typ dricka vin.. Ahh, så gör vi...

I should be studied!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, Hej jag heter Frida och jag har lite att göra ! =)
Mycket fin bild =)
saknar dig min vän !! PUSS

2008-03-23 @ 01:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0