Tung kväll på O'learys 28/3.. (Så heter facebookgruppen för gårdagens tillställning)... Tydligen temat för kvällen..

God kväll mina kära medarbetare/goda vänner/ja, annat lös(aktig)t folk..

Efter att jag förra veckan, utan någon som helst eftertanke stolt annonserade att jag minsann INTE tänkte, under några omständigheter, gå ut i den här vackra staden på en fredag igen. Måste jag nu erkänna, att så vart inte fallet.
Det som en gång var början till en vit månad från krogen (mest pga pengabrist) gick i stöpet efter knappa 7 dagar.

Jag ringde min kära lillebror igår morse (då abstinensen för röj på dansgolvet började visa sin fula nuna). Vi bestämde att han skulle plocka upp mig från jobbet för att införskaffa dricka. Sagt och gjort. Jag slet som ett djur på jobbet (typ). André hämtade mig. Ilfart mot bolaget (alias himlen/paradiset). Hem till mamma på middag. André hämtar återigen upp mig. Sen bar det iväg emot mitt palats på Kyrkgatan.

Detta är deltagarna:

image64

Från vänster till höger (uppifrån och ner??):
Pontus
Jonas, Niklas, Adrian

Tantan(?? vet ej riktiga namnet), Jag
André

Ser nu till min stora förvåning att det fattas en deltagare. Hmm. Mycke märkligt...

Förfesten fortsätter med snatteri utav aluminiumfolie på Hemköp (nej, jag är icke tjuven)
Röka vattenpipa. Alkoholkonsumtion. Alkoholkonsumtion och alkoholkonsumtion (man kan aldrig få för mycket utav det goda)

Nästa projekt för kvällen till ära - Få in alla på krogen.

André var full som en kastrull och fick gå ett varv på stan innan han fick komma in.
En annan utav grabbarna hade inte ålder inne, men hade ett norskt leg.
Och resten var mest bara allmänt berusade.
Efter många om och men så var alla inne.



Jag orkar inte lägga upp alla bilderna.

Men jag har relativt trevligt igår. Förutom det lilla faktum att André gick hem och jag vart lämnad själv. Tack som fan. Hittade inte resten av ligan. Så vid kvart i 2 gav även jag, tapper som jag är, upp.

Så här såg min lägenhet ut när jag vakna imorse (nu med för den delen):



Det var den kvällen de. typ.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0