4 dagar i rad. Borde få mängdrabatt på alvedon! Mitt stackars huvud..

Jaha. Så var denna helg över. Eller, ja, räknat från i onsdags. Alldeles för mycket vin och andra alkoholhaltiga drycker på en och samma vecka.

Igår var jag riktigt på hugget=) Stackars er pojkar som kom i min väg... Haha. Komma här och ta förgivet att jag vill ligga bara för att jag var lite dragen. Nej du tack! Den gubben gick inte=)
En och annan shot kan även vara en bidragande faktor till att jag spårade ur fullkomligt när vi kom hem.
Jag drabbade av ett dampanfall utan stopp! Försökte förbrilt bokstavera till ADHD med hjälp av namn. Adam David Harald Adam David Adam Harald. Lyckades inte en enda gång.. Hopplöst jävla fall.
Frans sa även att hade kunnat vara tillsammans med en tjej som mig, fram tills dess att han såg mig käka kebab på fyllan=) Ingen vacker syn. Jag var inte seriös någonstans.

Skämde även ut DG medvetet framför hans "nya". Pratade med han tidigare på kvällen och han sa att han skulle ut med henne, så han tänkte ignorera mig. Helt ologiskt. Då sa jag följande:
DG, antingen så hälsar vi på varandra och är som vanligt, eller så ignorerar du mig, och då kommer jag skämma ut dig=)
Han ignorera mig och då vart jag ju tvungen att straffa honom=)
I väntan på mina inbeställda shotlingar, så knallar jag fram till ovannämnda och säger nått i stil med följande:
Heeej älskling. Jag har saknat dig idag, det var så mysigt igår! =)

Sjukt kul! =)

Ja, ska väl även nämna att jag vaknat 08:30 två dagar i rad!


Nej, nu vart det långt. Orkar inte skriva mer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0