André - min lillebror

Frida säger:

hörrö smask. hur går det?

André säger:

nu vill inte jag höra nåt mer från dig

André säger:

pratar du med mig en gång till så tillkallar jag polisen

Frida säger:

du är så störd. sluta nu

André säger:

jag har inte tid med det nu

André säger:

måste leva ut min ungdom

Frida säger:

Men andré. din nörd=)

Frida säger:

vilka tangenter är det man håller ner så man bläddrar mellan grejerna på listen?

André säger:

hahah

André säger:

alt+tab

Frida säger:

aha=)

André säger:

Frida säger:

har citerat dig på min fb nu=)

André säger:

och mellan flikarna på internet

André säger:

ctrl+tab

André säger:

va?

Frida säger:

min status=)

Frida säger:

kan du fixa nu så jag kan få börja använda den bloggen=) pleeeeeeease

André säger:

maybe

Frida säger:

bubben då=)

André säger:

käft

Frida säger:

lägg av! genast=)

André säger:

asså ett ord till och du får möta dina förfäder!

Humor=) Eller kanske tristess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0